Dzisiejszy marketing sięga wyżej niż klasyczne zabiegi np. związane z redukcją cen. Agencje interaktywne zdają sobie sprawę, że większość przedsiębiorców, zwłaszcza tych początkujących, nie wie w jaki sposób sprostać współczesnym standardom. Z tego względu często oferowany jest audyt SEO, który pozwala rozwiać wszelkie wątpliwości i przysłowiowo załatać dziury. Konsumenci są zdecydowanie bardziej wymagający, dlatego właściciele sklepów e-commerce są zmuszeni nadążyć za zmieniającymi się trendami i wyprzedzić działania konkurencji. Tak samo jak konsumenci stali się wymagający, tak i wymagające są działania, które musimy realizować, aby nasza strona mogła odnieść sukces. Audyt SEO to konieczność, ale to również szansa, szansa na powodzenie, która niewiele kosztuje. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej, koniecznie zajrzyj pod niniejszy link: https://boo.pl/audyt-seo/!
Spis treści
Handel internetowy
Praktyki e-commerce polegają na zawieraniu transakcji za pomocą nowoczesnych technologii, w większości za pośrednictwem sieci internetowej. W przypadku Polski warto zaznaczyć, że w 2021 roku, aż 77% internautów dokonało zakupu online, a zarejestrowanych było łącznie 51 tysięcy sklepów internetowych. Znaczenie witryn e-commerce znacznie wzrosło w trakcie pandemii COVID-19, kiedy zakupy online postrzegano jako bezpieczniejsze i szybsze.
SEO – o co chodzi?
Search Engine Optimization to działania mające za zadanie poprawienie widoczności strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania. Posiadanie wysokiej pozycji rankingowej pozwala na zwiększenie ruchu na stronie, wpływa na klikalność, a w przypadku witryn e-commerce – konwersję. Są to działania interdyscyplinarne, które sięgają do informatyki, programowania, psychologii, marketingu oraz promocji. Czytając to, prawdopodobnie myślisz, że jest to niewykonalne dla początkującego – tak i nie. Możesz próbować sprostać wyzwaniu w pojedynkę, może Ci się uda. Trzymamy za Ciebie kciuki, jednak radzimy rozważyć audyt SEO u sprawdzonej i wysoko ocenianej agencji interaktywnej, to znacznie bezpieczniejsze rozwiązanie.
Optymalizacja sklepu internetowego
Słowa kluczowe
Poznaj intencje wyszukiwania swoich klientów. Musisz ustalić, kto jest Twoim modelowym odbiorcą, ponieważ im wyższe dopasowanie pod kątem słów i fraz kluczowych, tym wyższa pozycja rankingowa.
Kategorie
W celu ułatwienia kupującym poruszania się po stronie oraz odnajdywania interesujących materiałów zadbaj o podział na kategorie. Mowa tutaj między innymi o menu okruszkowym, które tworzy strukturę witryny i pozwala na śledzenie ścieżki zakupowej.
Multimedia
W sprzedaży internetowej jednym z najważniejszych elementów jest obraz produktu. Musisz więc zadbać o wysoką jakość zdjęć bądź wideo, aby zaprezentować swoją ofertę.
Opisy produktów
Każdy produkt musi być jednak opatrzony treścią. Klienci potrzebują przede wszystkim informacji, takich jak nazwa, warianty, cena, właściwości, zasady użytkowania i bezpieczeństwa, formy płatności i dostawy.
Komentarze
Jest to jeden z czynników rankingowych, będący również nowoczesną formą marketingu szeptanego. Dzięki opiniom i komentarzom przekazujemy moc perswazji i budujemy fundamenty autorytetu, zaufania, eksperckości w sieci.
CTA
Wezwanie do działania jest formą zachęty do podjęcia interakcji. Zawsze inaczej ocenia się bezpośredni, spersonalizowany komunikat. Przykuj uwagę klienta za pomocą oryginalnego hasła.
Audyt SEO uzyskać można za darmo, jednocześnie wchodząc we współpracę z zespołem, z którym o nic nie będziesz musiał się dłużej martwić. Pozycjonowanie jest trudne, widać to jak na dłoni i osoba bez wiedzy z zakresu i doświadczenia, może sobie zwyczajnie z tym nie poradzić. Dlaczego więc odbierać sobie na starcie szansę na powodzenie? Sprawdź co oferują agencje SEO w Twoim regionie, lub nawiąż współpracę zdalną z profesjonalistami działającymi międzynarodowo. Multum możliwości na powodzenie, wystarczy skutecznie przeszukać Google!