Kampania Google Ads dociera do użytkowników na telefonach oraz komputerach podczas poszukiwania usług czy też produktów podobnych do naszych. Kampania Google Ads wyświetlają się w miejscach najbardziej zauważalnych w wyszukiwarce oraz także na internetowych stronach reklamodawców.
Jest to bardzo atrakcyjna, jak i także elastyczna forma reklamy. Może być wyświetlana w formie między innymi karuzeli produktowej, tekstów czy też banerów. Kampanie te będą docierały zarówno do nowych użytkowników, jak i także tych, którzy już naszą stronę odwiedzili (w ramach samego remarketingu).
Google Ads jest systemem do emitowania reklam w wyszukiwarce oraz także reklamowej sieci Google. Reklamowe formaty możemy podzielić na formaty wideo widoczne na YouTubie, banery graficzne umieszczone w sieci reklamowej Google, jak i także komunikaty tekstowe kierowane do przeglądarki Google. W ramach tychże trzech formatów jest możliwe stworzenie reklamy, która się będzie wyświetlała określonej ściśle grupie docelowej.
A do kogo jest kierowana reklama w Google? W zasadzie same możliwości konfiguracji kampanii jest tyle ilu użytkowników, którzy w zasadzie każdego dnia odwiedzają przeglądarkę Google czy też korzystają z usług partnerskich serwisów. Według dostępnych najnowszych danych w naszym kraju udział tejże przeglądarki wynosi 91 procent. Przekłada się to na prawie dwadzieścia pięć milionów użytkowników dziennie, a na świecie zasięg globalny wynosi siedemdziesiąt dwa procent. Musimy przyznać, że te wartości naprawdę robią ogromne wrażenie. Jest to bardzo ważne i powinno nam dać do myślenia.