Masz bloga, sklep internetowy lub stronę internetową i szukasz nowych źródeł ruchu? Czy chcesz mieć większą sprzedaż? Jeśli tak, to czytaj dalej!
Od samego początku istnienia e-commerce, copywriting był jednym z najważniejszych aspektów sprzedaży online. Powód jest prosty: tekst jest pierwszą rzeczą, jaką czytają Twoi klienci i w większości przypadków jedyną, jaką czytają. Innymi słowy: tekst jest tym, co przekonuje ludzi do zakupu.
Kluczem do sukcesu jest nie tylko pisanie dobrych tekstów, ale także skupienie się na swoich potencjalnych klientach. Musisz wiedzieć, kim są, gdzie mieszkają i jakie mają potrzeby. Jeśli tego nie zrobisz, to niezależnie od tego, jak dobry będzie Twój copywriting, będzie on bezużyteczny.
Zobaczmy więc, jak możemy znaleźć klientów, którzy spełniają nasz idealny profil klienta.Jednym ze sposobów jest dołączenie do forów, stron Q&A i grup na Facebooku związanych z Twoją niszą. Możesz również wyszukać na Facebooku lub Pintereście jakiekolwiek grupy, które pasują do Twojej niszy i dołączyć do nich. W tych grupach możesz zadawać pytania dotyczące ich problemów i potrzeb, a następnie odpowiadać na nie w sposób, który pomoże im rozwiązać ich problem lub odpowiedzieć na ich pytanie. Więcej porad znajdziesz tu: https://writtedly.pl/.